Gør dine bildrømme til virkelighed
hos Selected Car Leasing

LEASING AF DIN DRØMMEBIL PÅ ATTRAKTIVE VILKÅR

Hos Selected Car Leasing har vi de rette forbindelser, så vi kan finde de helt rigtige biler til dig. Biler, der kun er fyldt tre år, blot har kørt få kilometer og fremstår med masser af udstyr. Vi sørger for, at du bliver ekstraordinært godt kørende med en særdeles attraktiv finansiering.

bil

Se alle biler

Gå på opdagelse blandt vores mange attraktive lagerbiler

Lad os finde bilen

Med vores netværk finder vi markedets bedste eksemplar til dig

Leasingkoncepter

Vi tilbyder både privat- og erhvervsleasing med periodeafgift.

SKIFT NEMT TIL OS

Har du leasingbil hos et andet selskab og skal du forny din aftale? Det er nemt, hurtigt og trygt at skifte til Selected Car Leasing.
Start med at indtaste din nummerplade herunder for at få et uforpligtende tilbud fra os.

SÅ ENKELT ER DET

Find ønskebilen

Beskriv din ønskebil, så finder vi efter grundig research markedets bedste eksemplar til dig.

Attraktivt tilbud

Med udgangspunkt i dine bilønsker og kørselsbehov skræddersyr vi et attraktivt tilbud til dig.

Favorabel aftale

Efter kreditgodkendelse indgår vi sammen en leasingaftale på yderst favorable vilkår.

Mere køreglæde

Du kører ønskebilen i den ønskede periode og med stor fleksibilitet.

HVORFOR LEASE GENNEM SELECTED CAR LEASING

Vi har arbejdet med sportsvogne og andre drømmebiler i mere end 35 år, og vi var blandt de første til at indføre og rendyrke periodeleasing af disse biler. Vores store erfaring og internationale samarbejde med bilfolk inden for vores segment gør, at vi kan tilbyde dig den rigtige bil på favorable markedsvilkår. Alt, hvad du behøver at gøre, er at fortælle os om dine ønsker. Så kan vi efter grundig research snart præsentere dig for drømmebilen, du måske ikke selv har kunnet finde.

FØLG OS PÅ FACEBOOK

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons
DE TRE BOGSTAVER DER FORANDREDE BILHISTORIEN  I 1960’erne var motorsport ikke længere kun for de rige og berømte, men hver mands eje. Standardvognserier skød op over hele Europa, men et bilmærke glimrede ved sit fravær: Mercedes-Benz. Årsagen var den ufattelige tragedie ved Le Mans i 1955 og det betød at stjernen fra Stuttgart havde trukket sig fra al motorsport på ubestemt tid.  Det var hårde vilkår for to unge, driftige ingeniører med navnene Hans Werner Aufrecht og Erhard Melcher. Passionen for racing lå dybt i dem begge og den politiske beslutning om ikke at stille op i motorløb, betød de to herrer kvittede deres drømmejob hos Mercedes-Benz og startede deres egen lille biks i byen Groẞaspach, hvor de kunne fokusere på design, test og udvikling af racermotorer. Den lille hobbybiks skulle siden blive kendt verden over som forkortelsen for Aufrecht, Melcher og Groẞaspach. Og der skulle ikke gå længe, før verden hørte om AMG.  Det er 1971, en varm sommerdag på Spa-Franchorchamps. Startlisten til årets klassiske 24-timers løb er som altid fyldt til randen med periodens BMW’er og Alfa Romeo’er. Men én bil skiller sig ud. Endda i en sådan grad, at det virker som en fejl at den overhovedet deltager. For midt i det hele står den der; luksuslimousinen Mercedes-Benz 300 SEL, malet i en karakteristisk rød farve, der gav den det lidt flatterende kælenavn, “Den Røde Gris”. Hvad få dog ved er, at denne gris snarere er et motoriseret vildsvin. For Werner og Erhard har skruet og regnet og forbedret alting i en sådan grad, at der under hjelmen nu ligger en 6,8-liters V8’er der leverer omkring 420 hestekræfter. Bilen er klippestabil igennem et løb hvor halvdelen af de startende udgår, men lige så hurtig den er på langsiderne, lige så hurtigt spiser den dæk og slubrer benzin og undervejs i løbet er der ingen bil, der besøger pitten så ofte som SEL’eren. 24 timer senere når den i mål og mens kun få i dag husker vinderen (det var en Ford Capri), har ingen glemt hvem der blev nummer to: Den Røde Gris fra Groẞaspach.  AMG er for alvor kommet på verdenskortet og herfra skal det kun blive endnu vildere. I 1986 foretager Aufrecht og Melcher en åben hjerteoperation på en stakkels E-klasse og får med verdens største skohorn lige akkurat placeret en 5,6 liters V8’er med dobbelte knaster og fireventilede topstykker ude foran. Et Torsen-differentiale på bagakslen og en modificeret 4-trins automatgearkasse sørger for bilen rammer 300 km/t og 0-100 på omkring fem sekunder. Præstationer der i 2022 aftvinger respekt, men som i 1986 var fuldstændig forrykte. Bilen fik tilnavnet “The Hammer”, angiveligt af amerikanske journalister der aldrig havde oplevet magen til vanvid på fire hjul.  Selv de høje herrer i hjørnekontorerne fik nu øjnene op for magikerne i Groẞaspach og i slut-80’erne begyndte AMG og Mercedes-Benz et motorsportsamarbejde, der skulle resultere i 50 sejre i DTM mellem 1988 og 1993. Et årstal, de fleste AMG-fans kender, for det var her den første “ægte” Mercedes-Benz AMG blev introduceret: Navnet var C36 AMG og herefter er resten historie. Inden årtusindet er omme, har Mercedes-Benz købt aktiemajoriteten i AMG og i dag er AMG en separat division under Mercedes-Benz, der beskæftiger mere end 1.700 ansatte, som alle bruger deres tid på kun én ting: At gøre gode biler guddommelige.  En af de absolut mest guddommelige AMG’er i dag er denne AMG-Mercedes GT 63 4 Door Coupe. Lige så langt og fjollet navnet er, lige så fantastisk er bilen. Med sin Dr. Jekyll og Mr. Hyde-tilbøjelighed er bilen på én gang utroligt komfortabel og velegnet til kontinentkrydsning og samtidig helt ustyrligt sjov på en bane. Det er ikke uden grund, at den ved introduktionen i 2018 satte banerekorden for 4-dørs biler på Nürburgring. Slås dine børn derfor om hvem der må komme med dig på banen, er løsningen lige for: Tag dem alle sammen med i din GT63 på din næste trackday hos Selected Car Leasing.  Se den fantastiske AMG GT 63 her: https://scleasing.dk/car/mercedes/amg-gt-63/1137097/

DE TRE BOGSTAVER DER FORANDREDE BILHISTORIEN

I 1960’erne var motorsport ikke længere kun for de rige og berømte, men hver mands eje. Standardvognserier skød op over hele Europa, men et bilmærke glimrede ved sit fravær: Mercedes-Benz. Årsagen var den ufattelige tragedie ved Le Mans i 1955 og det betød at stjernen fra Stuttgart havde trukket sig fra al motorsport på ubestemt tid.

Det var hårde vilkår for to unge, driftige ingeniører med navnene Hans Werner Aufrecht og Erhard Melcher. Passionen for racing lå dybt i dem begge og den politiske beslutning om ikke at stille op i motorløb, betød de to herrer kvittede deres drømmejob hos Mercedes-Benz og startede deres egen lille biks i byen Groẞaspach, hvor de kunne fokusere på design, test og udvikling af racermotorer. Den lille hobbybiks skulle siden blive kendt verden over som forkortelsen for Aufrecht, Melcher og Groẞaspach. Og der skulle ikke gå længe, før verden hørte om AMG.

Det er 1971, en varm sommerdag på Spa-Franchorchamps. Startlisten til årets klassiske 24-timers løb er som altid fyldt til randen med periodens BMW’er og Alfa Romeo’er. Men én bil skiller sig ud. Endda i en sådan grad, at det virker som en fejl at den overhovedet deltager. For midt i det hele står den der; luksuslimousinen Mercedes-Benz 300 SEL, malet i en karakteristisk rød farve, der gav den det lidt flatterende kælenavn, “Den Røde Gris”. Hvad få dog ved er, at denne gris snarere er et motoriseret vildsvin. For Werner og Erhard har skruet og regnet og forbedret alting i en sådan grad, at der under hjelmen nu ligger en 6,8-liters V8’er der leverer omkring 420 hestekræfter. Bilen er klippestabil igennem et løb hvor halvdelen af de startende udgår, men lige så hurtig den er på langsiderne, lige så hurtigt spiser den dæk og slubrer benzin og undervejs i løbet er der ingen bil, der besøger pitten så ofte som SEL’eren. 24 timer senere når den i mål og mens kun få i dag husker vinderen (det var en Ford Capri), har ingen glemt hvem der blev nummer to: Den Røde Gris fra Groẞaspach.

AMG er for alvor kommet på verdenskortet og herfra skal det kun blive endnu vildere. I 1986 foretager Aufrecht og Melcher en åben hjerteoperation på en stakkels E-klasse og får med verdens største skohorn lige akkurat placeret en 5,6 liters V8’er med dobbelte knaster og fireventilede topstykker ude foran. Et Torsen-differentiale på bagakslen og en modificeret 4-trins automatgearkasse sørger for bilen rammer 300 km/t og 0-100 på omkring fem sekunder. Præstationer der i 2022 aftvinger respekt, men som i 1986 var fuldstændig forrykte. Bilen fik tilnavnet “The Hammer”, angiveligt af amerikanske journalister der aldrig havde oplevet magen til vanvid på fire hjul.

Selv de høje herrer i hjørnekontorerne fik nu øjnene op for magikerne i Groẞaspach og i slut-80’erne begyndte AMG og Mercedes-Benz et motorsportsamarbejde, der skulle resultere i 50 sejre i DTM mellem 1988 og 1993. Et årstal, de fleste AMG-fans kender, for det var her den første “ægte” Mercedes-Benz AMG blev introduceret: Navnet var C36 AMG og herefter er resten historie. Inden årtusindet er omme, har Mercedes-Benz købt aktiemajoriteten i AMG og i dag er AMG en separat division under Mercedes-Benz, der beskæftiger mere end 1.700 ansatte, som alle bruger deres tid på kun én ting: At gøre gode biler guddommelige.

En af de absolut mest guddommelige AMG’er i dag er denne AMG-Mercedes GT 63 4 Door Coupe. Lige så langt og fjollet navnet er, lige så fantastisk er bilen. Med sin Dr. Jekyll og Mr. Hyde-tilbøjelighed er bilen på én gang utroligt komfortabel og velegnet til kontinentkrydsning og samtidig helt ustyrligt sjov på en bane. Det er ikke uden grund, at den ved introduktionen i 2018 satte banerekorden for 4-dørs biler på Nürburgring. Slås dine børn derfor om hvem der må komme med dig på banen, er løsningen lige for: Tag dem alle sammen med i din GT63 på din næste trackday hos Selected Car Leasing.

Se den fantastiske AMG GT 63 her: scleasing.dk/car/mercedes/amg-gt-63/1137097/
... Se mereSe mindre

Kommenter på Facebook

Carsten Clausen Nu når snakkede AMG for en tids siden😎

Ahmad Kanaan

Johanne Boye Hansen

Samie Kanaan

Mark Fordsmann

12 lapper om måneden, Hva med alle andre tal? Den er fuckin feee 🤩

Alberto Jovanovic

Jesper Wurtz😎

View more comments

SPORTSCAR EVENT ODENSE  Vi deltog i lørdags i Sportscar Event i Odense, hvor vi var med til at samle en masse penge ind til et godt formål. Det lykkedes os, i samarbejde med alle de andre kørere, at samle mere end en 500.000 kr. ind til Børnecancerfonden! 
Tak til alle, som var med til at bidrage til en fantastisk dag med en masse smil og gode oplevelser. 
Vi ses igen til Sportscar Event på Jyllandsringen d. 18. Juni.

SPORTSCAR EVENT ODENSE

Vi deltog i lørdags i Sportscar Event i Odense, hvor vi var med til at samle en masse penge ind til et godt formål. Det lykkedes os, i samarbejde med alle de andre kørere, at samle mere end en 500.000 kr. ind til Børnecancerfonden!

Tak til alle, som var med til at bidrage til en fantastisk dag med en masse smil og gode oplevelser.

Vi ses igen til Sportscar Event på Jyllandsringen d. 18. Juni.
... Se mereSe mindre